21 marca 2015

Ołówkowe...

Hej, wszystkim! Dziś, jak sam tytuł posta mówi, wrzucam kilka moich ołówkowych prac - głównie portretów, ale i nie tylko... Marzy mi się, aby wreszcie wziąć się za farby, szczególnie akwarelkę i akryle, jednak nauka powinna być na pierwszym miejscu, szczególnie w roku szkolnym. Minęły już długo wyczekiwane dni otwarte w mojej szkole (technikum) i teraz tylko wyczekiwać Wielkanocy, matur i innych nadchodzących świąt.
Rysunek: Kristen Stewart
Data powstania: 14 lutego 2015
Technika: ołówki
Format: A4
Opis: Aktorka, znana głównie z gry w sadze "Zmierzch" Ps. Dwie części książki już za mną. Jeszcze tylko trzy :)




 =(^.^)=


Rysunek: Adele

Data powstania: 22 marca 2015
Technika: ołówki (głównie B2, B3, B6)
Format: A4
Pomysł, aby narysować Adele podrzuciła mi moja klasa, podczas lekcji języka angielskiego. Stwierdzili, że jej nie lubią, jednak mi bardzo podoba się piosenka "Skyfall" tej solistki.

Teraz rysunek o troszkę innej tematyce
Rysunek: Motor
Data powstania: 21 lutego 2015
Technika: ołówki
Format: A3
Zawsze marzył mi się rysunek jakiegoś pojazdu, np. samochodu. Długo jednak nie brałam się za taką pracę, bo po prostu sprawy motoryzacyjne nie za bardzo mnie interesują.

Na zakończenie mój work in progres (Marylin Monroe) i mangowy rysunek mojej siostry. Za jakiś czas pewnie opublikuję ozdoby wielkanocne, do których zrobienia już się przygotowuję. A tak w ogóle, jak minął wam pierwszy dzień wiosny? Mi jak najbardziej przyjemnie - po szkole chodziłam przebrana... za pszczelarza :)


30 komentarzy:

  1. Twoje prace są naprawdę świetne. Bardzo mi się podobają. Powiedz ile czasu zajmuje ci stworzenie jednego obrazu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przewaznie kwestia kilku do kilkunastu godzin.

      Usuń
  2. Śliczne te rysunki. Najbardziej podoba mi się obrazek przedstawiający Adele - uwielbiam piosenki tej wokalistki i uważam, że wyszło Ci świetnie.
    Pozostałe rysunki również mi się podobają. :)
    Pierwszy dzień wiosny spędziłam na urodzinach mojej siostry - było super. ^^

    Pozdrawiam
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, masz talent :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, masz naprawdę talent... ;)
    Wiem, wiecznie się powtarzam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz wielki talent. Też się bardzo interesuję rysowaniem! :) Najbardziej podoba mi się motor. Każdy detal dopracowayny, WOW! :D
    ~Iwonka hobbyjanki.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  6. Kristen wyszła genialnie. I ta manga taka urocza. Marylin zapowiada się genialnie ;)
    foxhurvia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR
    blogs.

    Well I would like to inivte you and take
    a look at our offer. At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as
    backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Also visit my web-site Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, twoje prace są po prostu boskie! *-*
    PS: osobiście czekam na jakiś rysunek z mangi ;3
    Pozdrawiam,
    Haniko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mangę i anime, ale zajmuje się realizmem. Taka trochę sprzeczność

      Usuń
  9. Bardzo dobre prace! Na prawdę jestem pod wrażeniem jeżeli chodzi o prace z motorem. co do portretów robiłaby trochę delikatniejsze przejścia tak jak na pracy z martwą natura. Oby tak dalej!

    pozdrawiam, zuzia
    kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za komentarz, duża ilość kredek to nie wszystko ;)
    Jakbyś miała jakieś pytania,problem albo prośbę do mnie to pisz śmiało. Chętnie ci pomogę :)
    http://claudia665.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. By positioning yourself as an insurabce photographer, you
    can do it for them. No hesitation, you'll find these types of ideas quite significant.
    Mortland, he would be advised too wear more appropriate attire at his hearings, not a Baseball Mom Shirt Teespring admitting that
    he is drunk.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to
    have backlinks to this high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our
    offer. At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks to your site.


    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    my blog post :: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się rysunek z mandarynkami (?) z Twojego nagłówka. Nie mam pojęcia, na jakiej zasadzie przesuwają się fotografie (naprawdę!), ale trochę i pobawiłam i zdążyłam nieco mu przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post z tym rysunkiem jest gdzis na blogu. A naglowek zaczarowalam xd

      Usuń
  14. Prace naprawdę piękne i dopracowane w każdym szczególe ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, mega portrety :D
    i szacun za motor, ja z samochodami tak się męczyłam - nigdy więcej ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne prace ;o zazdrościmy talentu ;*
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję, odpowiadając na pytanie - chodzę do liceum o profilu policyjnym :)
    Łał, masz talent! *.* W szczególności podoba mi się Adele i Motor :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rysunki! Masz talent, Twoja siostra też :D . Dziękuję za odwiedziny u mnie ;)
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rysunki, śliczniutkie :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju! Jak Ty pięknie rysujesz! Masz megaaa talent - gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tylko weszłam na Twojego bloga i zobaczyłam pierwszy rysunek, to kopara mi opadła. Nadal zbieram szczękę z podłogi! A gdy doszłam do motoru to normalnie... brak mi słów! Niesamowity talent posiadasz! ;) Sama troszkę rysuję, ale duuuzo daaaleko i jeszcze dalej mi do Ciebie. Podziwiam, naprawdę ...
    Serdecznie pozdrawiam!
    Ruciakowa
    http://ruciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Generally I do not learn article on blogs, however I would
    like to say that this write-up very forced me to try and
    do so! Your writing style has been surprised me. Thank you,
    quite great article.

    Also visit my weblog JordonFBuchalter

    OdpowiedzUsuń
  23. We are a bunch of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your website offered us with valuable info to work on. You have performed a formidable process and our entire community might be grateful
    to you.

    My homepage - AlitaCPenya

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.