14 marca 2017

Simple drawings: Kitty & Tree

Czołem!

Po ostatniej wizycie u okulisty, która była jedną z najgorszych w moim życiu, postanowiłam próbować nieco bardziej oszczędzać moje nieszczęsne oczy. Bezskutecznie. Siedzenie do późnych godzin nocnych i branie sobie na głowę dziesięciu rzeczy naraz weszło mi już w nawyk. Nie owijając więc w bawełnę przejdźmy do tematu notki.

Poniższe prace, mimo iż nie są jakoś szczególnie wybitne, wynagradzają tym, że wykonane zostały stosunkowo szybko. Poza tym kreska jest swobodniejsza, a gdzieniegdzie celowo pozwoliłam sobie na pewne niedociągnięcia. Oto efekty:


Rysunek: Kotek
Data powstania: 24 luty 2017
Technika: ołówki STAEDTLER Mars Lumograph
Format: A4


Rysunek: Drzewo
Data powstania: 2 marca 2017
Technika: ołówki STAEDTLER Mars Lumograph
Format: A4

Zmykam do dalszej nauki, a wam kochani, życzę miłego tygodnia. Pozdrawiam -

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się te prace podobają :) Zarówno kot jak i drzewo prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki pyszczek ma ten kotek. Ech... sama mam kłopoty z oszczędzaniem wzroku, a wada się powiększa Co poradzę na to, że w nocy najlepiej się mi pracuje? ... Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmęczone oczy, skąd ja to znam...chociaż umnie przy rysowaniu bardziej cierpi kręgosłup:/ Śliczne rysunki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne drzewo i bardzo uroczy kotek 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, jaki piękny kotek *-* Drzewko też. Mam nadzieję, że kiedyś też będę tak rysować <3
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotek wypadł świetnie, tak szczerze to nawet lepiej od poprzednich dopracowanych rysunków, ma duszę :)
    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rysunki, ten kotek taki dopracowany 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace ;) Teraz i ja mam ochotę narysować kotka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejciu, ten kotełek taki śliczny i dopracowany!! Mega! Masz talent!
    Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kotek skradł moje serce! Po prostu uroczy :3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie :D masz talent

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię oglądać takie prace "na szybko". Kotek baaardzo mi się podoba, widać, że puszysty :) I fajnie, że skupiłaś światło głównie na jego główce a tył zostawiłaś w cieniu, to dodaje przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite! Masz talent, trzeba przyznać!


    https://www.strong-power.pl/
    http://invincible-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.