Podsumowanie roku 2017 ❉

Witam,

Bardzo lubię czytać różnego rodzaju podsumowania, a więc nic dziwnego, że wreszcie zjawiam się tu - po ponad trzech miesiącach - by opowiedzieć wam o tym, jaki miniony rok 2017 był dla mnie.

W dużym skrócie...
Jeśli chodzi o moje życie prywatne, to niestety ale pech prześladował moją rodzinę przez niemal cały rok, a wiązało się to z licznymi chorobami i wypadkami wśród członków mojej rodziny. Wobec mnie los za to był nieco łaskawszy: przez ok. miesiąc byłam na praktykach zawodowych, a potem w lipcu na stażu w pracowni projektowej.



Oprócz tego rok 2017 znacznie odbił się na moim podejściu do życia. W trzeciej klasie technikum wzięłam sobie stanowczo za dużo na głowę, zapominając przy tym, co tak naprawdę jest dla mnie ważne. Z tego wszystkiego cały czas chodziłam wykończona, bo sypiałam po ok. 3 godziny na dobę, piłam sporo napojów energetycznych, aby jakoś funkcjonować. Kiedy teraz o tym myślę, dochodzę do wniosku, że było to bezsensu. Przecież nikt nie jest w stanie każdemu dogodzić i zawsze mieć te same poglądy jakich oczekują od nas inni. Kochani, nie warto więc rezygnować z własnych upodobań i priorytetów, tylko po to by zadowolić otoczenie, krzywdząc wewnętrznie samego siebie. Moje słowa nie są zachętą do egoizmu, lecz do tego, by zawsze mierzyć siły na zamiary!


W klasie maturalnej na egzamin dojrzałości wyczekuję z niecierpliwością. Jest on dla mnie symbolem zwieńczenia czterech lat nauki w technikum, którego szczerze powiedziawszy nienawidzę. Moje przygotowanie do matury wymaga niestety, ale sporo pracy samodzielnej - godzin spędzonych nad zadaniami z matematyki z zakresu rozszerzenia i rysunkiem, ale nie poddaję się. Moim celem jest architektura!

Pasje i zainteresowania
To tyle, z prywaty. Teraz do rzeczy, czyli rysowania.
Nad kartką papieru spędzam każdą wolą chwilę, co zresztą jest przyczyną mojej ciągłej nieobecności, a na robienie zdjęć zazwyczaj nie mam czasu. Rysuję ołówkowe prace na formacie B2 i B3, a od niegdyś uwielbianych kredek odeszłam. Ponadto nabrałam znacznej sprawności rysunkowej i co tu dużo mówić - ciągle się uczę. Przyborów nie kupuję, choć i tak znajomi i rodzice wciąż zapełniają nimi moją szafkę. Głównie zaopatruję się w książki z zakresu historii sztuki i budownictwa. Mam ich nawet sporą kolekcję w aż trzech językach.

Ze względu na brak zdjęć wstawiam jedynie trzy rysunki, z może nawet pięćdziesięciu, które powstały w 2017 roku. Był to bardzo owocny czas i zdecydowanie najbardziej twórczy w moim życiu. Cóż może nie miałam okazji, żeby pochwalić się wam tutaj wszystkimi pracami, ale odwiedzając mojego Instagrama, z pewnością możecie być ze mną na bieżąco. Zapraszam!

Rysunek roku 2017
Katedrę na Wawelu w Krakowie wyrysowałam dla mojego taty, który mieszka i pracuje w Niemczech. Zawsze chciał on mieć jakiś mój rysunek tylko dla siebie, a więc ten zdobi teraz ściany jego domu, a poza tym przypomina mu o ojczyźnie - Polsce.


A jak wasze święta? Także zleciały wam w tak błyskawicznym tempie? Doczekaliście się bogatego Gwiazdora? Śmiało, pochwalcie się!

Komentarze

  1. Oby 2018 był dla ciebie spokojniejszy i pozbawiony problemów, powodzenia na maturze, trzymam kciuki;)
    Piekny rysunek wykonałaś dla taty, podziwiam twoje architektoniczne dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie tam dzieła :D
      No mam nadzieję, że teraz już tylko z górki! Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. To świetnie, że rok 2017 był dla ciebie bardzo twórczy i owocny w rysunki. Życzę ci, żebyś szybko zrealizowała swoje cele na następny. :)
    kimiart-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w 2018, piękne rysunki :)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie rysujesz! Zadziwia mnie ogromna precyzja, wierne odwzorowanie wszystkich szczegółów. Najbardziej mi się spodobała martwa natura ze względu na swobodną formę, ale Wawel to mistrzostwo świata! Gratuluję!
    I życzę Ci w tym roku powodzenia na maturze i dostania się na architekturę! Niech się spełnią Twoje marzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. :) Bardzo miło zobaczyć Twój nowy wpis. :) Mam nadzieję i wierze, że ten rok będzie udany dla Ciebie i Twoich bliskich. Życzę Wam tego. Moim skromnym zdaniem jesteś niesamowicie utalentowaną kobietą, a do tego bardzo inteligentną. Całym serduchem życzę Ci, byś dostała się na architekturę. Twoje prace to dzieła sztuki!!!! Rysunek roku powala. Jest nieziemski. Myślę, że osiągniesz dużo więcej, niż myślisz, masz w sobie to COŚ i widać to poprzez Twoją sztukę. Najserdeczniejsze życzenia. Pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, a rysunek roku 2017 słusznie wybrałaś, jest fenomenalny :) Powodzenia w 2018 i życzę wielu sukcesów plastycznych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że jesteś :D Życzę Ci abyś dalej się rozwijała i wierzę że w przyszłości będziesz szanowaną artystką. Twoje prace to po prostu perfekcja! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kończyłam architekturę wnętrz i podpowiem Ci, że rysunki jak ta martwa natura na pewno byłyby bardzo dobrze widziane na rekrutacji, trzymam kciuki żebyś dostała się na wymarzone studia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. rysunki śliczne, widać w nich ''duszę''
    Pozdro Jess

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestes bardzo utalentowana i masz ogromną cierpliwość. Ja się zniechęcam bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Elite Al-Hajj Shabazz Jersey -Welcome to buy flag football jerseys from China with free shipping and best service in our jerseys online shop.

    OdpowiedzUsuń
  12. Our online shop will stock the entire range of Sale Landry Jones Jersey australia together with some fantastic discounted
    chinese wholesale jersey,it's your pleasure to buy it with free shipping.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gift for yourself cheap jerseys pink,price favorite and easy exchange or refund,
    come store: wholesale jerseys usa

    OdpowiedzUsuń
  14. Gift for yourself terry poole jersey cheap,price favorite and easy exchange or
    refund,come store: justin britt jersey cheap

    OdpowiedzUsuń
  15. Free shipping site of all cody parkey jersey cheap products,more
    items bigger discount,hurry to collect dan bailey jersey cheap

    OdpowiedzUsuń
  16. brandin cooks jersey cheap Amazon Shopper online retail,with
    link: joel ross jersey cheap

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty