Powrót do drobnych rysunków

Hallo!

Niemcy to kraj, w którym gościłam już niejednokrotnie. Dotychczas jednak moim głównym celem było zwiedzanie i odpoczynek. Tym razem jestem tu tylko po to, aby zarobić nieco więcej pieniążków na studia.

Pracuję popołudniami po późne wieczory w restauracji. Pomagam zmywać naczynia, wykonuje drobne roboty kuchenne i czuję się tu, a jako że mówimy o kuchni, to radosna niczym szczypiorek na wiosnę. Z całego towarzystwa jestem jedyną dziewczyną, a chłopacy są dla mnie mili i nawet ze mną żartują!

W jakim języku mówię?  Cały czas w mojej głowie siedzi angielski (odkąd tu jestem czytam i myślę w tym języku), ale w pracy staram sie posługiwać przede wszystkim niemieckim. Czasami jest mi trudno wszystko zrozumieć, zwłaszcza gdy ktoś mówi bardzo szybko i z akcentem, ale cały czas się uczę. 

A teraz pora na nowe ołówkowe rysunki!

Rysunek: Portret (kończony z pamięci)
Data powstania: 11 lipca 2018
Technika: ołówki (głównie 4B, 2B, 6B)
Format: A4

Rysunek: Portret (zdjęcie z czasopisma)
Data powstania: 11 lipca 2018
Technika: ołówki (głównie 4B, 2B, 6B)
Format: A4

Serdecznie pozdrawiam - Amil

Komentarze

  1. Fajnie, że mimo pracy znajdujesz czas na rysowanie ;), kotek jest przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rysunki! Jak ja zawsze lubię tu wpadać ^-^. Jesteś jedną z niewielu blogerek, które naprawdę lubię. Ja sama po niemiecku nie za bardzo gadam (umiem tylko dwa najprostsze zdanka ^-^), za to moja siostra miała rozszerzany niemiecki... a i tak częściej posługuje się angielskim, jeśli chodzi o jęz. obce ^-^ Ja natomiast bardziej lgnę do grupy słowiańskiej tzn. rosyjski, czeski... a od innej beczki pasjonuje mnie fiński (to już bardziej języki ugrofińskie - ale, bądź co bądź, jak na moje specyficzne gusta ładnie brzmi ^_^)!

    Pozdrawiam ciepło i życzę Ci mnóstwa weny! ^3^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... ogólnie ja ogarniam dość dobrze angielski, ale chyba bardziej podoba mi się niemiecki W szkole średniej niestety miałam przez 3 lata nauczyciela, który miał wszystko gdzieś i moj poziom spadł - teraz nadrabiam zaległości.

      Z języków obcych zawsze ciągnęło mnie do tych zachodnich, dokładniej germańskich, a ze słowiańskich to może czeski/słowacki. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ten kotek jest po prostu przeuroczy <3 Powinnaś pojawiać się częściej na blogu:D
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Na bloga zaglądam sporadycznie, bo naprawdę jestem spokojną, ale dość mocno zalataną osóbką.

      Usuń
  4. Fajnie tak podszkolić język, a do tego dorobić. Bo zarobki w euro na pewno będą satysfakcjonujące po powrocie tutaj ^^ Podziwiam, że jakoś sobie radzisz z niemieckim, bo dla mnie to czarna magia... Co do rysunków to najbardziej podoba mi się kotek, ale no cóż ja mam ogólnie słabość do tych kochaniutkich zwierząt :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja lubię niemiecki i podoba mi się ten jezyk. Po przyjeździe tutaj doszłam jednak do krytycznych wniosków odnośnie edukacji językowej w polskich szkołach. Niestety

      Usuń
  5. Gratuluje pracy, a języka nauczysz się w swoim czasie, super że znasz akngielski:)
    Rysunki są ekstra, ale kotek skradł moje serce!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Języka uczę się cały czas i już widzę, że jest lepiej, a ciekawe co to będzie po wakacjach 😍

      Usuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty