Rysunki kredkami Faber-Castell Albrecht Dürer

Hej,

Kiedy pakowałam moją torbę podróżną do Niemiec, poza ciuchami nie obyło się bez przygotowania przyborów do rysowania i książek. Z ołówkami było bardzo łatwo - wzięłam te, które chciałam zużyć, natomiast nad kredkami bardzo długo się zastanawiałam. Koniec końców zdecydowałam się zabrać ze sobą tylko małe zestawy liczące 12 kolorów, tak by nie mieć problemów z transportem i móc rysować wszędzie (nawet w plenerze). 

Tak więc wreszcie po dwóch latach czekania wyciagnełam z półki kredki akwarelowe Albrecht Dürer firmy Faber-Castell. Co najlepsze - rzadko kiedy jest mi żal temperować jakiekolwiek kredki, jednakże tym razem było inaczej. 

Kotek trzymamy na rękach został narysowany na brązowej kartce papieru. Pierwotny zamysł był jednak nieco inny, gdyż cały rysunek miał być wykonany tylko za pomocą białej kredki. Potem zaczęłam dodawać brązy, czerń, róż i błękit i wyszło, co wyszło.

Rysunek: Kotek
Data powstania: 14 lipca 2018
Format: A4

Rysunek: Kotek
Data powstania: 16 lipca 2018
Technika: kredki akwarelowe Faber-Castell Albrecht Durer 
Format: A4

Żabka powstała z kolei na papierze marmurowym. Jest on gładki, ma charakterystyczną teksturę, a gramaturą przypomina mi bardziej kartkę bloku rysunkowego niż technicznego. I choć praca z tym papierem była przyjemna, ja pozostanę wierna moim dotychczasowym blokom.

Rysunek: Żaba
Data powstania: 10 lipca 2018
Technika: kredki akwarelowe Faber-Castell Albrecht Durer 
Format: A4

Ja już się z wami żegnam i lecę do nauki słówek. Serdecznie pozdrawiam - Amil

Komentarze

  1. Prace są prześliczne, zresztą jak zawsze :D
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie rysujesz, bardzo pięknie. Masz swój styl, a to ważne. Pozdrawiam i życzę miłej nauki słówek. :) Uściski. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy kotek :3 <3 Drugi też mi się podoba, żabka jest urocza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I like what you guys tend to be up too. This kind of clever work and
    exposure! Keep up the amazing works guys I've included you guys to
    our blogroll.

    OdpowiedzUsuń
  5. I delight in, result in I discovered just what I used to be having a look for.
    You've ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a great day.
    Bye

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym spróbować rysować Albrechtami, mam słabość do kredek akwarelowych:) Śliczne rysunki, każdy jeden. Ciekawy ten blok marmurkowy, nigdy o nim nie słyszałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I am extremely impressed with your writing abilities and also with the structure for your weblog.
    Is that this a paid theme or did you customize it yourself?
    Anyway keep up the excellent quality writing, it's uncommon to look a nice blog like this one today..

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają te rysunki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty