Mam 21 lat - ciekawostki!

Hej,

Należę do osób, które raczej mało mówią o sobie, a w notkach zazwyczaj skupiam się na rysunkach. Z okazji urodzin pozwoliłam sobie na drobne odstępstwo od reguły, dlatego poniżej zapraszam do przeczytania 21 ciekawostek o mnie.

1. Odkąd ukończyłam technikum ekonomiczne i poszłam na studia mój pokój przypomina pracownię. Mam w nim 2 stoły i sztalugę, a półki przepełnione są rzeczami związanymi z majsterkowaniem (szlifierka, klej na gorąco)


2. Należę do ludzi bardzo konkretnych. Chociaż większość twierdzi, ze jestem skromna i nieśmiała, to gdy coś nie odpowiada moim przekonaniom potrafię to na głos powiedzieć.

3. Otaczam się przedmiotami służącymi do mierzenia. Zazwyczaj mam około 30 liniałów pod ręką, tzn. wszelkiego rodzaju ekierek, kątomierzy, linijek, ale i dwie miary budowlane oraz kątownik. 

4. Nie czuję się artystą. Na większość rzeczy patrzę przez pryzmat perspektywy i matematyki. Nawet rysując drobne ilustracje mój szkic przypomina konstrukcję.


5. Jako dziecko chciałam być malarką, a gdy miałam 6 lat mój wujek zaszczepił we mnie miłość do architektury, którą aktualnie studiuję.



6. Rysuję bardzo dużo. Niegdyś nawet po 7 rysunków tygodniowo na formacie B2. Podejrzewam więc, że na blogu jest może jedynie 1/3 moich prac.

7. Sporadycznie dorabiam jako ilustratorka, a ponadto udzielam konsultacji z rysunku i korepetycji z matematyki. Kiedy już mam komuś pomóc, jestem dość wymagająca i szczera do bólu. 

8. Jestem zalatana do tego stopnia, że sen trwający dłużej niż 6 godzin jest dla mnie przywilejem. W skrajnych przypadkach potrafię nie spać nawet 2 doby. Cóż... pracoholizm w mojej rodzinie jest chyba dziedziczny.

9. Mam młodsze rodzeństwo: braciszka Pawła i siostrę Kingę, i każde z nas ma predyspozycje do rysowania. Brat jest wręcz moim oczkiem w głowie.


10. Uwielbiam czytać fantasy i mitologie. W szkole średniej dałam sobie spokój z czytaniem beznadziejnych lektur, tj. "Wesele" Wyspiańskiego. Od tamtego czasu poświęcam czas w szczególności na książki, które rzeczywiście mnie ciekawią. Do takich właśnie należą powieści z uniwersum Brandona Sandersona, których mam sporą kolekcję.

11. Jako dziecko podobnie jak brat byłam zafascynowana dinozaurami. Może to z tego powodu teraz chętnie czytam książki, gdzie pojawiają się smoki i istoty magiczne.


12. Jestem osobą wierzącą, praktykującą. Po Światowych Dniach Młodzieży w Krakowie z niecierpliwością wyczekuję na kolejne na kontynencie europejskim. Na Lednicy i w Licheniu Starym jestem za to prawie że co roku.

13. Potrafię mówić dość dobrze po niemiecku i nieco gorzej po angielsku (zniemczona wymowa). Z tego też powodu na wakacje wyjeżdżam do Niemiec, gdzie zarabiam na studia. Ponieważ nic nie trzyma mnie w kraju rodzinnym, myślę, aby studia magisterskie dokończyć za granicą.


14. Jestem bardzo tolerancyjna i nie pozwalam obrażać homoseksualistów. Mój przyjaciel (niestety) należy to tej grupy, a uważam go, za bardzo wartościowego i kulturalnego człowieka.

15. Pracowałam w pasiece dziadka jako pszczelarz. Gdybym nie poszła na studia z pewnością przejęłabym pszczoły po dziadku. Obecnie w każde wakacje nie ma mnie w domu i moja pomoc jest znikoma.

16. Mam trzy wady wzroku na jednym oku i na poważnie myślę, aby poddać się za parę lat operacji. Okulary bardzo mnie wkurzają, a bez nich moje życie jest naprawdę kruche i rozmazane.

17. Pomimo, że nie mam czasu na nic, zastanawiam się nad kolejnym kierunkiem studiów. Po głowie chodzi mi budownictwo, grafika komputerowa, matematyka lub germanistyka.


18. Nie potrafię włączyć telewizora, kiedy wymaga to naciśnięcia więcej niz jednego przycisku. Po prostu nie oglądam i nie ciągnie mnie do tego.

19. Słucham różnej muzyki, ale to przy metalu i rocku rysuję najdynamiczniej. Wyglądem mało kto potrafi się zorientować, ponieważ ubieram się dość "normalnie". W ciemniejsze kolory, ze względu na grafit, ale wciąż kolorowo.

20. Przeważnie śmieje się oglądając horrory, szczególnie te krwawe. One bardziej niż straszne są dla mnie obrzydliwe. Za to już nigdy nie obejrzę horroru o egzorcyzmach - przez ponad miesiąc bałam się zgasić światło i iść do piwnicy.

21. Moim marzeniem jest zaprojektowanie własnego domu, który byłby w 100 % ergonomiczny dla człowieka o duszy artysty i inżyniera. Pewnie i tak byłabym zbyt zapracowana, aby spędzać w nim czas z rodziną, ale przynajmniej miałabym swój kąt, do którego mogłabym powracać.


Mam nadzieję, że chociaż czymś Was zaskoczyłam. Wątpię, abym kiedyś jeszcze odważyła się na taki post, skoro pisanie tego zajęło mi ponad 5 dni. Serdecznie pozdrawiam  :)

Komentarze

  1. Ciekawostki mniam, chciałabym zaprosić Ciebie na małe zwiedzanko do mnie na blog - https://rosabellarysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, dzięki. Tyle, że ja nie lubię mówić o sobie, a czasem jestem do tego niestety zmuszona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks very nice blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka, parę razy widzialam Cię na dworcu Poznaniu. Wyglądasz jak drobinka z wielką teczką i walizką. No chciałam Cię zaczepić, ale nie byłam pewna, czy to Ty, a poza tym, co Cię widzę do lecisz na pociąg 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, zazwyczaj przez tą ogromną teczkę jestem spóźniona na pociąg, więc jeśli masz ochotę pogadać to czemu nie ? 😉 PS. Myślałam że chociaż na dworcu nikt nie zwraca na mnie uwagi, a tu niespodzianka.

      Usuń
  5. Currently it appears like BlogEngine is the best blogging platform out there right now.
    (from what I've read) Is that what you're using on your blog?

    OdpowiedzUsuń
  6. To jak będziesz sama to podejdę, bo czesto widzę Cię z kolegą i mi głupio xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, no kolega to typowy artysta. Także bez obaw. Najwyżej będziesz walczyć, aby nie paść ze śmiechu w naszym towarzystwie 😂

      Usuń
  7. Jak ten czas leci! Przecież pamiętam, że jak zaczynałam tutaj zaglądać, to byłaś w podobnym wieku, jak ja obecnie. A tu dorosła studentka...nie mam pojęcia kiedy to zleciało!

    No i oczywiście wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć... czas leci, a nim się obejrzę styknie trzydziestka.

      Usuń
  8. Asking questions are in fact nice thing if you are not understanding something totally, however this piece of writing provides
    nice understanding even.

    OdpowiedzUsuń
  9. I seriously love your site.. Very nice colors &
    theme. Did you make this web site yourself? Please reply back as I'm wanting to create my own blog
    and want to know where you got this from or just what the theme is named.
    Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, I do think this is an excellent web site.
    I stumbledupon it ;) I may return once again since I bookmarked it.
    Money and freedom is the best way to change, may you be rich
    and continue to help other people.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty