Bombki decoupage

W ostatnim czasie wzięłam się wreszcie nieco intensywniej za rękodzieło. Tego roku wykonałam już ponad 30 bombek decoupage. Większość z nich jest na styropianie, a tylko 3 na szkle. Muszę przyznać, że mój pokój aktualnie bardzo przypomina pracownię i wciąż panuje straszny bałagan. Mimo to, mam w planach wykonanie jeszcze kilku innych, trochę drobniejszych ozdób, tj. papierowe gwiazdki i wiele więcej. 

Jeśli interesuje was, czego użyłam do wykonania bombek to są to oczywiście: farba biała (emulsja) do ścian, serwetki i rozwodniony klej Vikol. Z kolei na połysk pozwolił mi lakier akrylowy do drewna. 

Jak na pierwszą taką próbę - nie licząc podstawek do herbaty - nie jest źle. Decoupage zainteresowało mnie i już z niecierpliwością czekam, aby znów pobawić się tą techniką zdobienia przedmiotów :)



Komentarze

Popularne posty