23 czerwca 2017

Samochód, kwestie organizacyjne

Witam po dłużej nieobecności,

Dziś zakończenie roku szkolnego 2016/2017, a więc wielkie święto dla większości uczniów. Dla mnie jest to wydarzenie szczególnie szczęśliwe: trzecią klasę kończę z ładnymi wynikami, a poza tym moja siostra po 10 latach wreszcie także ma świadectwo z paskiem. Gratulacje, Kinia!

Po tym krótkim wstępie czas na kilka ważnych spraw, których nie mogę pominąć:


Rysunek: Samochód
Data powstania: 2017
Technika: ołówki (głównie miękkie)
Format: 50x70 cm

moja pracownia
A jak tam wasze zakończenie roku? Może macie jakieś wakacyjne plany? O moich opowiem wkrótce. Pozdrawiam -

11 komentarzy:

  1. Rewelacyjny rysunek! Dla mnie to mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla ciebie i siostry wyników, rodzice muszą być z was dumni!:)
    Piękny samochód narysowałaś i super, że masz swój kąt do tworzenia;)
    Nie mam na razie żadnych planów na wakacje, bo muszę ogarniać pracę i półkolonie syna. Jeżeli gdzieś pojadę na dłużej, to raczej pod koniec września lub wcześniej jakiś weekend.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie że jesteś w blogosferze, twoje prace to piękna sztuka i dla wielu ludzi jesteś bardzo bardzo inspirująca! ja sama kocham twoją twórczość i bardzo mi się podoba to co robisz, bo masz talent :) piękny samochód :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie narysowana perspektywa! Choć lepiej by to wyglądało (szczególnie na takim dość dużym formacie) gdyby przód samochodu był jakoś mocniej podkreślony np. jakąś bardziej wyrazistą linią albo mocniejszym walorem. Inaczej mówiąc, jakby zrobić focus na samym środku obrazka, gdzie samochód jest najbardziej wysunięty w przód. Bo teraz patrząc w środek, wydaje się on nieco rozmazany, wzrok ucieka na boki i trochę gubi się ta przestrzenność. Nie wiem, czy dobrze wyjaśniłam o co chodzi, ale jak dla mnie taka perspektywa i kompozycja aż się prosi o taki zabieg. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. We are a group of volunteers and opening a new scheme in our
    community. Your website offered us with valuable info to work on. You have done an impressive task and our whole community will probably be thankful to you.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny samochód!! Gratki z wyników dla sis! Ja się bardzo cieszę że są wakacje jeszcze tylko pogody u mnie brakuje Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny samochód! Ja jestem zadowolona z wakacji ale myślę ze pogoda mogłaby się jeszcze trochę poprawić. Ja przez wakacje zamierzam rysować i poznać więcej ludzi.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło, że wracasz:)
    xoxo
    L.(http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  9. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each
    time a comment is added I get several e-mails with the same
    comment. Is there any way you can remove
    me from that service? Appreciate it!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne dzieło, z resztą jak zawsze :)
    Brawa dla Was za ładne wyniki, oby w przyszłym roku było jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do you need free Twitter Followers?
    Did you know you can get these ON AUTO-PILOT AND TOTALLY FREE by using Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.