18 lutego 2017

Ankieta ✏ podsumowanie

Hej ♥

Statystyka oraz Planowanie i sprawozdawczość w organizacji to jedne z kilku przedmiotów, z którymi musiałam zmagać się w pierwszej klasie szkoły średniej*. Na lekcjach liczyliśmy różne wskaźniki: strukturę, dynamikę, a potem je interpretowaliśmy. Nie obyło się bez pracy z Excelem, gdzie tworzyliśmy różnego rodzaju wykresy, ustalaliśmy odchylenia, itp. Brzmi może nieco kosmicznie, ale jak się okazało teoretyczna wiedza dotycząca tworzenia ankiet trochę się przydała. Przejdźmy więc do analizy zebranych odpowiedzi. 

*W szkole średniej w zależności od tego na jaki profil klasy się zdecydujecie, możecie mieć najróżniejsze, specjalistyczne przedmioty, np. Technologię żywności, Prawo karne, Rysunek techniczny, itp.
  • 4 stycznia 2017 roku została utworzona i wstawiona na bloga ankieta składająca się z 14 pytań jednokrotnego i wielokrotnego wyboru oraz krótkiej odpowiedzi. 
  • 17 lutego 2017 roku ankieta została zamknięta, a funkcja dodawania kolejnych odpowiedzi zablokowana. Liczba osób, które wypełniły formularz wyniosła 125.
Z reguły jest tak, iż prowadząc bloga zwracamy na siebie uwagę naszych rówieśników. A tu proszę: starsi czytelnicy (uogólniając od 16 w górę) to mniejszość. Cieszę się jednak, że moje wypociny, niekiedy bardzo długie, trafiają do młodszych czytelników.


Początkowo myślałam, że większość osób, odwiedzających mój skromny kącik, to także blogerzy, a tu taka niespodzianka.


O czym lubicie czytać? Na to pytanie przed szereg wysuwa się jedna odpowiedź: posty z rysunkami (81/125 osób). Na kolejnym miejscu znajdują się recenzje przyborów, które notabene bardzo lubię pisać oraz challenge (wyzwania). Przyznam szczerze, że przerażona jestem tym, iż interesujecie się takimi kategoriami jak fotografia oraz o malarstwo. Do tego drugiego w szczególności trudno będzie mi się przekonać, ale dla was spróbuję!

Inne wasze propozycje:

Wszystko, byle kreatywne! 
ozdobne pismo - kaligrafia 
Kaligrafia to sztuka pięknego pisania, ale niestety im robię się starsza, tym bardziej bazgram jak kura pazurem.
tutorial jak coś narysować, grafika 
Grafiką zajmuję się sporadycznie, a w ostatnim czasie bardzo rzadko :(
poradnik 
Naucz mnie rysować! 
DIY
Na blogu nie ma jako tako kategorii DIY (do it yourself), ponieważ wprowadzone są inne, tj. rękodzieło, papierowa wiklina, itp.
konkursy
Rysunki
informacje
recenzje książek
Czytam jedynie książki mówiące o historii sztuki, poradniki dotyczące rysowania, fantasy oraz mangi ♥ . Od czasu do czasu lektury, choć w szkole średniej ciężko o jakieś normalne. Poza tym recenzji książek jest w Internecie mnóstwo, po co mam robić konkurencję XD.
nie wiem
wszystko o rysowaniu
IITERATRA, NAUKA
gry
Blog jest o szeroko pojętej sztuce, poza tym nie gram w żadne gry (chyba, że liczy się dinozaur Google).
wpisy
kupa 
z biżuterią i diy
Jakoś nie przepadam za noszeniem biżuterii, nie mam o jej tworzeniu zielonego pojęcia, dlatego ta propozycja z pewnością nigdy w życie nie wejdzie.
gry
Jest mi obojętne, czy będą to wyzwania, czy zwykłe porady z chęcią przeczytam wszystko. 
Dla takich czytelników to aż chce się tworzyć!

Fajnie, że blog ma tyle samo nowych czytelników, co stałych bywalców. Mam nadzieję, że wkrótce będzie was jeszcze więcej.

Osobiście uważam, że wygląd bloga częściowo mówi o jego autorze, o tym jaki jest, a czasami nawet o tym, czym się interesuje. Design powinien przykuwać uwagę i pozytywnie oddziaływać na zmysły czytelnika. Powinien swoją oryginalnością zapadać w pamięć, a przez to być także kojarzony z danym blogerem.

Większość czytelników, bo ponad 3/4 zaznaczyło, że blog wygląda schludnie (estetycznie), ale to w odpowiedzi "Inne" zawarte są - moim zdaniem - te najciekawsze wypowiedzi:
Ładny szablon, aczkolwiek czcionka i kolory nie w moim guście 
Jedynie przy tytułach notek pokusiłam się o fikuśną, bardziej wyszukaną czcionkę. Wszędzie indziej zastosowałam te tradycyjne, aby blog był po prostu czytelny. 
Jest śliczny ♥
Jest przepiękny. Wyróżnia się z pośród innych. :)
jest piękny
Piękny motyw kwiatów ~
 Dziękuję. Bardzo podobają mi się florystyczne wzory.
Jest bardzo ładny
JEST CUDOWNY
Jest ok, ale można coś dopracować. Tło za bardzo odciąga uwagę od postów 
 Bardzo pasuje do artystycznego bloga :)
fajny jest
Mógłby być odrobinę inny, żywsze kolory i może o tematyce panującej obecnie pory roku.
Jakoś nie lubię za bardzo kombinować. Na Boże Narodzenie były spadające śnieżynki jako drobna dekoracja, to może na Wielkanoc postaram się o coś podobnego, ale nie liczyłabym na spadające jajka, albo zające - jak dla mnie za kiczowato :D
Brzydkie tło 
piękny
PIĘKNY
jest piękny
Ładny.
Taki se
jest okej
jest piękny
Przepiękny
Dziękuję wam za każdy miły komentarz!

6. Jakiego typu postów brakuje Ci na blogu?

żadnych
Rysowanie krok po kroku
Z reguły, gdy już zacznę rysować ciężko odciągnąć mnie od kartki, dlatego nie robię skanów/zdjęć podczas rysowania. Czasem też zapominam o istnieniu toalety XD
.
Żadnych
Nie wiem
niewiem
-
Niczego mi nie brakuje.
Rysunki
rysowanie krok po kroku
Rysunków ,,portretów"
Portretów rysuję najwięcej i chciałabym to właśnie zmienić na rzecz innych rysunków.
Rysunków
Nie wiem.
nie wiem
nic mi nie brakuje :)
szkoły rysunku, diy
Nie tworzę "Szkół rysunku". Nie rysuję w szkicownikach LillaLou.
nie wiem, wyddaje mi sie ok
Myślę, że posty są bardzo ciekawe. Nie brakuję mi niczego :)
W sumie nie wiem, ale fajnie by było jakbyś robiła jakieś rysunkowe wyzwania :)
Chętnie! Już czekam na propozycje.
Może szkół rysunkowych ;)
Żadnych.
Etapów tworzenia, rad dla rysowników

Ulubieńców miesiąca
-
Hmm... niewiem. Mogłoby być trochę więcej malunków.
filmików

Niczego mi nie brakuje
Może więcej filmików np. w trakcie rysowania czegoś
Niestety jestem zależniona od sprzętu, który pożyczam od siostry. Z tego powodu filmiki na Youtube publikuję sporadycznie.
Nwm, jeszcze nie przeczytałam wszystkich
Nauki rysowania

z rysunkami
?
Nie zauważyłam
Raczej rzadnych ;)
Przybory
DIY
takich konkretów
Jakich konkretów?
Moim zdaniem jest dobrze.
zaglądam raz na jakiś czas więc zawsze troche tego jest ;p
luźnych przerywników, pare słów od siebie

Recenzji produktów
DIY,School drawing,CIY itp.
Nie brakuje mi żadnych :)
konkuursów
Przybory, opinie, poradniki
Wiecej rysunków i jak co się rysuje
żadnych
rysowanie psa
Konkurssów
Hm, jak dla mnie nie brakuje niczego ^^
challenge,
:)
Rysunków
Hmm, chyba jest ok.
Chętnie zobaczę więcej wyzwań rysunkowych w twoim wykonaniu.
Myślę, że mogłabyś pisać więcej przemyśleń głownie swoich zdań na różne blogowe tematy- lubię to czytać :)
To blog o rysowaniu. Unikam postów lifestylowych, itp.
rysowanie kro po kroku
o kredkach
Wszystko jest ok
Blog czytam krótko, ale wydaje mi się że chellenge.
Żadnych mi nie brakuje.
Natura
Wsumie to nie wiem...może najlepsze rzeczy plastyczne lub ceny ? nie czytałam bloga więc przepraszam jak już coś takiego było
Od czasu do czasu coś się pojawia, ale rzadko.
Mówiących o prowadzącym bloga
Ale ja raczej ciekawą osóbką to nie jestem :P
wszystkie są fajne
ee a bo ja wiem
pamietnik
PSA
O hackerów
Niczego!
Nie wiem
O stylach rysowania, technik rysunku
życia codziennego
Wszystko jest.
Wyzwań!
INNYCH
nie wiem.
lol
rysunków
Wszytko jest, niczego nie brakuje
rysunkow
C*UJOWY JAK MOJ PENIS
[*]
ll
Jest uroczy ale zmieńcie na coś lepszego np. Tło ulubiona pora roku
GÓWNIANYCH bo nie czytam tego bloga!!!
Żadnych, taki blog mi się podoba
Niczego
Żadnych, wszystko jest ok.
brakuje mi troche postów z haulami zakupowymi
Staram się unikać artystycznych zakupów, bo za dużo wydaję.
nie barkuje niczego
Nie wiem, dopiero jestem pierwszy raz :)
emm....
Poradników
Diy
Poradniki
Sama jestem rysownikiem amatorem. Może kiedyś, gdy choć w czymś będę miała biegłość.
Niczego. Wszystko mi się podoba:) chyba zostane tu na dłużej
niczego
Blog mi się podoba i według mnie nie brakuje mi tu niczego
Wszystko jest okej :)
Najpierw odnośnik do 1 pytania:kobietom się wieku nie wypomina ;) Dałam złą odpowiedź.Chyba żadnych
Jest wszystko co mi potrzebne
Hmm..nie wiem.

Ankieta początkowo była opublikowana w formie posta, aczkolwiek po kilku dniach umieściłam ją nad notkami. Dzięki temu otrzymałam wiarygodniejsze wyniki.

Ołówki i kredki to przybory, które towarzyszą mi każdego dnia. Rysuję nimi z przyjemnością, ale markery oraz farby to dla mnie czarna magia. Po części odstrasza mnie trochę cena, a oprócz tego ciągnie mnie bardziej do węgli, sepii i pasteli.

9. Co zmieniłbyś/abyś w wyglądzie bloga?


Nic
nie wiem
nic
W sumie to nic, ładnie jest teraz, wszystko do siebie pasuje kolorystycznie...
Tło
nic, jest ładny I schludny
.
Nic, jest świetny
Nic.
Chyba nie trzeba nic zmieniać, jest ładny.
-
Nic, jest idealny.
nic jest ładny
Tło, tło,tło i jeszcze raz TŁOOOOO
TŁO
Tło, tło no i może jeszcze tło
raczej nic
Odpowiedź w pytaniu ,,Czy podoba Ci się wygląd bloga?"
Kolor
Głównie blog odwiedzam na telefonie, więc nie wiem.
wszystko to co trzeba
Więcej koloru
Zmieniła bym charerystyke
lepszy nagłówek ale nie czepiam się bo jest ładny.
nic, jest bardzo ładny i unikatowy
nie
jest ładny
nic bym nie zmienił
Osobiście zmieniłabym czcionkę, kolory, szablon powinien podobać się głównie autorowi bloga :)
fajny blokg
Nic, może jedynie troszkę zmieniłabym czcionke na pasku bocznym w "O mnie". Niezbyt mi się podoba, ale to szczegół :)
Chyba nic
Nie *-*
kolor tła
Nic.
NIC!
Jest ok.
nic bo jest super
Nie
Nic, jest sliczny. :)
Wygląd jest ok., jedynie nagłówek mógłby być trochę dłuższy, chociaż nie. Wygląd bloga bardzo mi się podoba.
Nic!
Te bagy które mam po bokach na tablecie ale to może tylko u mnie :)
NIC
Nic, jest przepiękny
nie raczej nie.
Nic , jedynie może większa czcionka
nie mam pomysłu
Nic. ;)
lol
nwm spoko jest
tlo
Wprowadziłabym zakładki,z możliwością wyboru podkategorii
SSSSSIJ
Nic jest spk :)
,l;
Nic,liczy się treść
To co mowiłam
Nie mam pojęcia.
Wszystko.
jest ok
przewodni kolor
Nic jest bardzo ładny
czcionkę tytułu
Nic jest idealnie :)
Tak ma być (y)
Kolor.Myślę,żę Blue,mint lub pink byłby okey
Niiic
Tło - na mniej rzucające się w oczy i stonowanw, przeszkadzają mi także te śnieżki. Mogłabyś także zwiększyć szerokość bloga.
Jest przyjemny, nic nie trzeba zmieniac
Nie zmieniłabym nic.
Tła po bokach
Raczej nic jest ładny
dodałabym zakładkę poradniki
Nic
Nic,blog mi się podoba
Jest ok
Nic :)
niekture kolorki
Nie interesuje mnie wygląd bloga,wolę treść czy zdjęcia,jednak jeśli chcesz wiedzieć to na pewno kolory,zakładki,czcionkę i ogólnie design
Według mnie wszystko jest ok.

W przyszłości, kiedy będę projektować nowy design bloga zapewne również będę szukała kwiatowych, delikatnych wzorów. Nawet do szkoły od czasu do czasu chodzę we florystycznych bluzkach, spódniczkach - taki mam po prostu styl i lubię go. Na pomysł, aby połączyć fiolet i zieleń wpadłam przez przypadek. Kiedyś znalazłam po angielsku ciekawy artykuł o psychologii kolorów, który w głównej mierze mnie zainspirował.

Mało jest osób, które unikają czytania notek, bądź też boją się ich długości. Jestem z was dumna!

11. Czy chciałbyś/ałabyś, aby na blogu pojawiały się konkursy? A jeśli tak, to jakie?


nie
Konkursy mogłbyby być ciekawym urozmaiceniem...jakie? Nie wiem, najlepiej polegające na narysowaniu czegoś na konkretny temat...
.
Tak, do wygrania jakaś praca :P
Nie
czasem tak, lubię patrzeć n prace innych, I zawsze radocha jak coś dostaniesz ;)
nie wiem
tak, rysunkowe
Jest mi to obojętne.
Tak chciałabym plastyczne
tak
Tak
Tak o to bardzo
Myśle, że to dobry pomysł.
Obojętnie jakie np. o ciekawostkach w życiu
tak, o różnej tematyce
raczej nie
No pewnie! Uwielbiam konkursy, więc wszystkie by mnie zaciekawiły :)
no oczywiście rysunkowe, projektowe , modelinowe,
tak, o różnej tematyce
Konkursy plastyczne lub fotograficzne byłyby moim zdaniem ciekawym urozmaiceniem
Tak, o rożnej tematyce
Oczywiście! Konkurs rysunkowy o.. w sumie nie wiem :)
Tak ale nie Wiem jakie
Taaaak! Oczywiście rysunkowe ;D
Moze rysunkowe?
Oczywiście! Konkursy plastyczne to podstawa! (takie z superanckimi nagrodami plastycznymi:))
Tak, np. na najciekawszy obrazek.
Nie jest to zły pomysł. Pozostawiam to Twojej kreatywności :)
Tak
Tak. Rysunkowe
nie wiem.
konkursy malownicze
Tak, różne
Jakieś wyzwania. Wykonanie pracy na jakiś określony temat.
rozdaniem coś w czym można wygrać jakieś przybory do rysowania
Mogłyby się pojawić, np. na najładniejszy rysunek.
tak napszykład najładniejszy obraz,rysunek
tak chciałabym, z nagrodami
Tak.Na przykład podajesz jakiś temat i inni muszą to narysować.
Tak np. Na bardzo ogólny temat aby wyobraźnia dała górę
Nie chciałabym
-
O tak, rysunkowe:)
TAK
Tak, nie wiem jakie
Tak, najładniejsze 
Tak, artystyczne, aby coś namalować.
Konkursy na wygranie różnych przyborów.
Bardzo bym chciała, kursy o nauce rysowania realistycznego i zwierząt
Owszem :)
Niekoniecznie.
Fajnie by było ,gdyby były
Tak, np na portret :D
Nie, raczej nie chciałabym
tak, o rysowaniu xd
Wszystko mi jedno.
rysownicze
Tak, różnorodne. :)
Plastyczne oczywiście
Niezbyt....
Tak np.Mozliwosc wygrania portretu
TAK
Tak rysunkowe :D
nie przepadam nad konkursami.
Zależy kiedy
nie WIEM!!!!!!
Tak,artystyczne
lol
Nie ma to dla mnie znaczenia
Różne xddd
szkicowane
tak 
Myślę, że byłoby to urozmaicenie, więc tak.
XDDDDD
Tak, rysunkowe
m
coś w stylu wyzwania
Osoba z dobrym wierszem 
jasne, wybór tematu pozostawiam autorowi, miło być zaskoczonym
Tak. Konkurs, w którym można wygrać Twojego bloga.
tak np. na narysowanie portretu czy coś w tym stylu ;)
nie koniecznie
Nope.
Nie wiem.
Tak,takie pisemne jakby xDDD
tak, konkursy na dyplomy, wywiady lub małe ale nie drogie nagrody (przybory plastyczne)
Fotograficzne lub rysunkowe, ale takie, w których młodsze osoby (np. 11 -12 lat) miały jakieś szanse.
związane z wyobraźnią
Tak. Np do wygrania farby itp
Konkursy na kredki lub jakieś tańsze (ale fajne) elementy koh-i-noor :D
Konkursy z nagrodami typu przybory do rysowania.
Obojętnie
Tak , aby były konkursy o rysowaniu
Konkursy z okazji rocznicy utworzenia?
Nie, ale to nie odemnie zależy.
supcio
Nie zwracam na to uwagi
Na wygranie 
z wyobraźni
O przybory nie za drogie
Tak,różne
tak ale nie wiem jakie
Tak , jakieś artystyczne
Tak,chciała bym.Fajne były by konkursy że podajesz wymyślony przez siebie temat pracy my ją tobie wysyłamy a ty na blogu publikujesz najlepszą
Tak, o różnej tematyce
Hmm... czemu nie :)
Lilla lou
Z nagrodami,to jasne xDDD

Na chwilę obecną nie mam możliwości zorganizowania konkursu, gdzie do wygrania mogłyby być przybory. Wymaga to niestety wydania pewnej kwoty pieniędzy, a sponsorów brak. Sama mam w ostatnim czasie sporo wydatków, a więc pomysł ten zmuszona jestem odłożyć w czasie. O wiele bardziej realna jest sugestia, aby nagrodą główną w konkursie był rysunek mojego autorstwa, np. portret. Tak czy owak coś dla was szykuję, gdyż już za niedługo na blogu stuknie 200.000 wyświetleń i wypadałoby to jakoś uczcić.

Sama nie jestem z siebie zadowolona. Notek mogłoby być więcej, szczególnie z rysunkami. Prace już czekają w teczce na sfotografowanie/zeskanowanie i wstawienie na bloga.

13. Co myślisz o zdjęciach umieszczanych na blogu?

fajne
super sa
Są dobre
Są świetne
super
Są ładne. :D
.
hmm... są w porządku, całkiem dobrej cakości
są super
Są okropne
są ładne
Fotografia nie liczy się dla mnie aż tak bardzo, ważniejszy jest przekaz i sens.
Są ok
Są okropne
Są ok.
Są okropne. Powinnaś zadbać o staranność wykonania zdjęć
Są spoko
Sa spoko
Są fajne
tak
Niewiem
Sa ok
Tak są super ! bardzo je lubię
Ładne, czasem tylko trochę mało wyraźne.
Są ciekawe i zachęcają do mającego bloga
OK
są ok
Super
ladne sa :)
Mi się podobają.
Są bardzo ładne, odpowiedniej jakości
Są OK
Są bardzo dobre i ładne :)
bardzo ładne
Podobają mi się, są żywe, wyraźne, nic dodać nic ująć ^^
ladne silcznie
Szczerze mówiąc... Nie zwracam na nie uwagi...
że jest fajne
Są niezłej jakości.
JEST BRZYTKI
Podobają mi się
Super
Są dobrej jakości, jak dla mnie wystarczające :-)
Bardzo ładnie wykonane.
Zdjęcia są bardzo ładne i podobają mi się.
Są dobre
są bardzo ładnej jakosci
Są śliczne.
Są piękne
Są fajne.
-
OKAY
Są śliczne:)
są fantastyczne!
fajne ...
nie
Są dobrej jakości i Ok
lol
Są OK.
nic
Są wspaniałe
Są cudne
są spoko
sa fajne
ładne
DEBILSKI
Są bardzo wyraziste
mkl
Są ładne...
Dobre
Są różne,raz lepsze raz gorsze
Fajne są.
Nie wiem
podobają mi się
zdjęcia są dobre ale rysunki mogły by być zeskanowane (nie koniecznie ale :p)
Są ciekawe ;)
dobra jakośc
Piękne są
Są doskonałe
Super!
Są całkiem spoko
są bardzo fajne
Są średnie
są fantastyczne
Są łedne i dobrej jakości
:)
Są ciekawe i ładne.
Cudne!
Są ładne
Dobrze zrobione i czytelne
Są wyraźne i ładne
spk.
uwarzam ze jest ok
Nwm
Są w dobrej jakości i nie są rozmazane :)
ok
są okropne
Są dobrej jakości i mi się podobają
Sa piękne! :)
Są okej :)
Nie mam im nic do zarzucenia
Są przeciętne,tak po środku
Są super ;)
ok.
są bardzo ładne, wszystko na nich widać, są w dobrej jakości.
Są w porządku.

Znowu będę wobec siebie krytyczna, ponieważ zdarza się, że jakość zdjęć jest okropna. Tragiczna. Oczywiście staram się robić zdjęcia lustrzanką, lecz nie zawsze robię to z przyjemnością. Potem jeszcze zgrywanie, obrabianie, itd. Z paru minut robi się kilkanaście i chyba każdy się ze mną zgodzi, że łatwo się zniechęcić. Niestety.

14. Może jest coś, czym chcesz się ze mną podzielić? Pisz śmiało! :)

.
Nie dziękuje :)
lubie ogladac i czytac twoj blog :)
Dziękuję :)
Twoje rysunki są śliczne, a postów jest mało. Może zamiast dawać kilka rysunków do jednego posta (jak np. Sami), dodawałabyś je osobno? Twój blog z pewnością byłby częściej odwiedzany, a twoje prace są cudowne, i jest co podziwiać...
Mogę spróbować. Mimo wszystko staram się, publikując kilka rysunków w jednej notce, aby były one do siebie podobne, np. tematyką, techniką, itd.
Chyba nie ma.
Wstawiaj regularnie posty na facebooku
Nie mam Facebooka. Moją stroną na tym portalu społecznościowym kieruje młodsza siostra.
Bardzo mi się podoba twój blog jesteś super
Dziękuję :)
Myślę, że ankieta mogłaby być nieco lepiej skonstruowana. Np. zanim padnie pytanie o ulubione przybory, warto zapytać, czy odwiedzający bloga w ogóle rysuje (a jeśli rysuje, to od kiedy?) Grupa wiekowa 26+ też jest zbyt szeroka. Wiem, że gdy ma się naście lat, osoby mające ukończone ćwierć wieku mogą się wydawać stare... to jest zbyt poważne na takie "głupoty" jak blogi młodych dziewcząt, ale zapewniam, że także ktoś po trzydziestce może uznać Twoje wpisy za interesujące i warte regularnego śledzenia. Nie sądzisz, że ciekawe byłoby się dowiedzieć, w jakim naprawdę wieku są czytelnicy Twoich postów? Sama bardzo chciałabym się dowiedzieć, czy bloga odwiedzają głównie dziewczyny, czy jednak pojawiają się tu jacyś chłopacy (wydaje mi się, że rysowanie, a już w szczególności kolorowanie jest mocno sfeminizowanym hobby, ale może panowie dobrze się z tym kryją ;)). Aha. Dasz znać, co ciekawego dowiedziałaś się z tej ankiety? Pozdrawiam - S-Selene
Po części się zgadzam, jednak to blog o rysowaniu, a więc czytelnicy raczej rysują (lub się tym interesują). Poza tym myślę, że przedziały wiekowe zrobiłam właściwie. Skupiłam się na tej grupie, która rzeczywiście jest najliczniejsza: dzieciach i młodzieży. Jeśli chodzi o dorosłych mam do nich ogromny szacunek, że pomimo wieku nadal rozwijają pasje z dzieciństwa. Co do płci, to być może następnym razem pojawi się to pytanie, gdyż szczerze powiedziawszy trochę mnie to tak teraz ciekawi. Dzięki za cenne uwagi. Pozdrawiam - Amil
rysuj mangi :)
Aby się zmotyować chyba nawet znajdę sobie jakiś mangowy challenge :D
Blog jest spoko
Dziękuję :)
:)
Serdeczne Cię pozdrawiam obyś nadal rysowała bo masz talent
Dziękuję :)
nope
Czy mogłabyś napisać o swoich przyborach (miło by było ze zdjęciami) i recenzje ich? Albo jakiś poradnik jak zacząć. Jestem początkująca co polecasz?
Zapraszam do odwiedzenia "Mapy strony" - tam masz wszystko, co najważniejsze. 
suuuuuuper rysujesz !!!
Dziękuję :)
W postach z ryunkami trochę brakuje... ciebie, wiesz możesz więcej pisać o rysunkach, dlaczego akurat toci wgle...
To ja LaraArt XD
Witaj, LaraArt!
Jesteś super! :)
Dziękuję :)
o kredkach i kolorowankach
Piszesz super bloga, tak trzymaj! :) Masz naprawdę wielki talent!!
Dziękuję :)
Twój blog mi się podoba. I tyle.
Dziękuję :)
raczej nie
lubie bloga
nic
moja o minia milom
Hmmm może lekcje rysowania krok po kroku ? :)
nie
NICZYM
Fajjny blog ;)
Dziękuję :)
Nie nic 😉
twój blog jest wspaniały
Dziękuję :)
Nie xdd
jestem malarka
mklklm
Nic ale z chcę ci polecić fajne buty kupisz na allegro : buty do shuffle Dance , jeśli ci nic mi wyskoczy to bez dance (ładnie świecą na różne kolorki inspiruje to do rysunków)
Oookej...
Nie. :D
Kochana jestem tutaj 1 raz. ;* Nie mam za bardzo takiej całkowitej odpowiedzi na inne pytania, ponieważ nie wiem jeszcze nic. Ale zauważyłam twoje zdjęcie, które jest piękne ;* Masz piękny BLOG pozdrawiam ♥
Bardzo mi miło. Heh, chyba się zarumieniłam :D
twój blog jest bardzo fajny
Dziękuję :)
Proszę umieść na blogu swój pierwszy (posiadany dalej) udany rysunek.
Kliknij, aby przeczytać tę notkę.
Chyba nic :D
Ładna
:))))))))))))))))))
znasz olsikową?
Wiem, że jest vlogerką, ale nie oglądam jej kanału. To tyle.
Dzięki Twojemu blogowi czuje inspiracje(nie nie wiem jak to nazwać ale motywujesz mnie do rysowania)I zainspirowałaś mnie do założenia swojego bloga.Dziękuje :)
Nigdy nie sądziłam, że kogoś do czegoś zainspiruję. Sprawiłaś mi ogromną radość swoją wiadomością.
Świetnie rysujesz :)
Dziękuję :)

Po ponad 6 godzinach skończyłam opracowywanie wyników. Stworzenie ankiety było stosunkowo łatwe. Analiza waszych odpowiedzi to naprawdę wyższa szkoła jazdy, na którą pewnie nie prędko ponownie się odważę. Pozdrawiam 

14 komentarzy:

  1. Gratulacje świetna praca myślę, że naprawdę było warto poświęcić to 6 godzin.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nevermore. Dobrze, że była funkcja zamknięcia ankiety, bo nie było dnia, aby nie pojawiały się nowe odpowiedzi.

      Usuń
  2. Podziwiam wytrwałość i pracę, jaką w to włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. >powyżej 26 lat
    To ja i całe pozostałe 5 osób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kogoś uraziłam tym pytaniem, to przepraszam. Prawdopodobnie, nawet gdybym sama miała ze 30 lat to przedział wiekowy ustawiłabym taki sam. Po prostu to wynika ze stereotypu, że rysowanie i malowanie zarezerowane jest dla dzieci, a to przecież nie prawda.

      Usuń
  4. Fajna taka ankieta, chyba też zrobię, bo widzę, że można się dużo o swoich czytelnikach dowiedzieć :D Widać, że się napracowałaś przy tej ankiecie i fajnie było poznać wyniki :D A wygląd bloga jest prześliczny! Kwiatowy wzór jest bardzo ładny i charakterystyczny, od razu widać czyj to blog :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dzięki. Wygląd bloga to już chyba mój "znak firmowy".

      Usuń
  5. Miło, że masz stałych czytelników, którzy regularnie wracają i wspierają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nareszcie, byłam ciekawa wyników ankiety. Ankiety to naprawdę fajna sprawa, zarówno dla autora bloga jak i dla czytelników. Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta Ankieta to był wspaniały pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, naprawdę obfite to podsumowanie ankiety, nie sądziłam, że aż tak mocno i szczegółowo je przedstawisz :)

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się sobie dziwię. Nienawidzę robić sprawozdań :(

      Usuń
  9. Ale się napracowałaś! Szkoda, że nie zapowiada się na konkurs. W sumie to nie trzeba kupować nagród, można coś dać od siebie używanego.
    Myślałam ostatnio nad czymś takim jak wymiana przyborami, np. takimi, których się nie używa...nie wiem, czy coś takiego istnieje:P

    OdpowiedzUsuń

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.