Drawings with Prismacolor

Cześć! Za oknem jest szaro i deszczowo, toteż dzisiejszy, letni dzień postanowiłam rozweselić kolorami. Czas na kilka rysunków, które wykonałam przy użyciu kredek Prismacolor Premier. Prace wstawiłam w kolejności od najnowszej do najstarszej. Wszystkie dodane pliki to skany - niektóre jednak znacznie zakłamane (Beyonce i Lindsey), dlatego też postaram się w najbliższym czasie dodatkowo zrobić zdjęcia tychże rysunków.

Rysunek: Kot pustynny 
Data powstania: 14 lipca 2016 
Technika: kredki Prismacolor Premier
Format: A4

Rysunek: Lindsey Stirling
Data powstania: 27 czerwca 2016 
Technika: kredki Prismacolor Premier, czarna i biała kredka mondeluz Koh-i-noor 
Format: A4

Rysunek: Beyonce (Hymn for the weekend)
Data powstania: 21 czerwca 2016 
Technika: kredki Prismacolor Premier, czarna i biała kredka mondeluz Koh-i-noor 
Format: A4

Rysunek: Irys
Data powstania: 26 maja 2016 
Technika: kredki Prismacolor Premier
Format: A4

Póki co moje wakacje mijają mi dość pracowicie. Przede wszystkim kończę kurs na prawo jazdy, pomagam w domu i rzecz jasna staram się jak najwięcej rysować - nie tylko dla siebie, ale również na zlecenie innych. Poza tym w lipcu wybieram się na Światowe Dni Młodzieży w Krakowie. A wy jak spędzacie czas wolny od szkoły? Może macie jakieś wakacyjne plany?

Komentarze

  1. Bardzo piękna kicia *.* No i pozostałe rysunki również.
    Mi także pracowicie mijają te wakacje. Wciąż coś do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rysunki, najbardziej podoba mi się kotek bo wygląda jak żywy. Futro narysowałaś tak, że chce się je dotknąć, cudo:)

    Moje plany to na razie praca i dom, oraz rysowanie w wolnej chwili, których niestety jest bardzo nie wiele. Wakacje mam dopiero w sierpniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że masz mało czasu, rysunki spod twojej ręki wychodzą cudowne ^^

      Usuń
    2. Dziękuję:)
      Zapraszam cię do akcji "Moja przestrzeń twórcza":)
      http://sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com/2016/07/akcja-moja-przestrzen-tworcza.html

      Usuń
  3. Ale słodki kociak ♥.♥ Piękne portrety ^^ Chciałabym kiedyś tak rysować, więc pozostaje mi ćwiczyć :D
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace piękne, ale ten kociak skradł mi serducho <3 cudny jest! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace! Najbardziej podoba mi się kot i Beyonce :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot pustynny jest przepiękny :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba częściej muszę porządnie brać się za rysunki.

      Usuń
  7. MNie najbardziej przypadła do gustu Lindsey. Ale wszystkie prace są po prostu świetne.
    Jaki zestaw kredek i gdzie kupiłaś? Bo od jakiegoś czasu zbieram się w końcu do kupna prismacolorsów.
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, posiadam zestaw kredek Prismacolor Premier 132 kolory, o którym możesz przeczytać tutaj: http://amiluna-art.blogspot.com/2016/03/recenzja-kredek-prismacolor-premier.html

      Usuń
  8. Wszystkie są rewelacyjne, aczkolwiek najbardziej podoba mi się kot pustynny. Ja muszę się zabrać za rysowanie. Pomysłów jest mnóstwo, aż nie mogę się doczekać ich zrealizować! :)

    naszprzytulnykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc czekam na twoje poczytania z rysowaniem :D

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, najbardziej podoba mi się kot (jestem kociarą), wygląda na bardzo dopracowany, i Linsday ma świetną kolorystykę
    pozdrawiam
    deszczowa-noc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Twoje prace jednym słowem mnie zachwyciły *.* Na tego kociaka wręcz nie mogę się napatrzeć *.* Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki fajny kociaamber!
    Masz moc w rękach gdy trzymasz te kredki :D

    MójBlog

    OdpowiedzUsuń
  13. Irys jest niesamowity! Masz piękną kreskę, wspaniale to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dobre prace! jestem oczarowana! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty