Colorful drawings (squirrel and puppy)

Cześć,

W nocy, kiedy wracam z pracy niekoniecznie mam ochotę na robienie czegokolwiek. Słucham jedynie nagrań ze słówkami, trochę czytam, a potem o ile mi się w ogóle uda, idę spać. Od rana za to jestem wulkanem energii i mogę rysować!

Kredki akwarelowe Albrecht Dürer, których aktualnie używam, to produkt niemieckiego producenta Faber-Castell. Bardzo mi się podobają. Kolory są świetnie dobrane, rdzenie mocno na pigmentowane i jedyne, co pozostaje to tylko dzielić się z wami kolejnymi poczynaniami, które prezentuję poniżej :)

Rysunek: Wiewiórka
Data powstania: 24 lipca 2018
Format: A4

Rysunek: Szczeniak
Data powstania: 20 lipca 2018
Format: A4

Rysunek: Róża
Data powstania: 22 lipca 2018
Format: A4

Nawiązując do mojego nocnego czytania, chciałabym przy okazji pochwalić się moimi nowo zakupionym książkami w języku niemieckim.

Pierwszą, najdroższą, ale też najbardziej niezbędną książką jest mój obrazkowy słownik niemiecko-angielski. Jest w nim ponad 16000 słówek, a co najlepsze nawet w języku polskim nie jestem w stanie podać dokładnej nazwy niektórych przedmiotów. Celowo w sklepie nie wybrałam słownika niemiecko-polskiego, ponieważ podczas rozmowy mogłabym znowu zacząć mieszać trzy języki, co zdarza mi się coraz rzadziej. Poza tym, oprócz cennego słownictwa na samym końcu znajduje się lista najważniejszych czasowników. Za słownik dałam w księgarni 10 euro, jednakże bez dwóch zdań jestem z niego mega zadowolona. 


Kolejne trzy książki są o tym, co mnie najbardziej interesuje, a więc o sztuce i architekturze. Dwie z nich: "Rokoko w Niemczech" oraz "Dürer jako malarz" mają mnóstwo podpisanych ilustracji i trochę tekstu. I chociaż było wiele innych, świetnie wydanych książek, nie chciałam porywać się z motyką na słońce. Myślę, że ogromna kniga byłby dla mnie męczarnią i tylko zniechęciłaby mnie do nauki języka niemieckiego. Pozostaje jeszcze do omówienia książka o krajobrazach, w której znajdują się najróżniejsze zagadnienia dot. historii sztuki, technik, malarskich, ale i tutorialne. Bawi mnie trochę to, iż słowo "der Jäger" (myśliwy) kilka dni wcześniej nazwane przeze mnie bezużytecznym, znalazło się już na pierwszej stronie Kto by pomyślał? :D

 



Co myślicie, aby kolejna notka była o miejscowości, której jestem? Pozdrawiam

Komentarze

  1. Chętnie poczytam, zobaczę miejscowość, w której jesteś. :D Niech książki służą, niech fajnie się czyta i uczy. Też muszę zaopatrzyć w podobny słownik.

    Ja to mam na opak, rano leń, w nocy wulkan energii. hehehe Uwielbiam Twoje rysunki, prześliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauka slowek nie jest chyba az tak zla. Najgorzej mowienie. A notka o miejscowości niedlugo sie pojawi :)

      Usuń
  2. Rysunki jak zawsze super. No i miłej nauki! Ja też próbuję pracować nad swoim niemieckim, ale wychodzi mi to z różnym skutkiem.
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mi na razie też średnio idzie, niestety.

      Usuń
  3. Szczeniak jest piękny! Tak myślę, że to mopsik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. We're a bunch of volunteers and starting a brand new scheme in our community.
    Your web site provided us with helpful info to work on. You've performed a formidable activity
    and our whole neighborhood will likely be
    thankful to you.

    OdpowiedzUsuń
  5. Helpful info. Fortunate me I discovered your web site by
    accident, and I'm surprised why this accident didn't took place in advance!
    I bookmarked it.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello there! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I truly enjoy
    reading your posts. Can you suggest any other blogs/websites/forums that go over the same topics?
    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  7. Howdy! I could have sworn I've visited this blog before but after looking at some of
    the articles I realized it's new to me. Nonetheless, I'm certainly
    delighted I discovered it and I'll be book-marking it and checking
    back often!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace :) chyba muszę sprawić sobie takie kredki

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello, I enjoy reading all of your article. I like to write a little comment to support you.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey there, You have done an excellent job. I'll certainly digg it and
    personally suggest to my friends. I'm sure they'll be benefited
    from this website.

    OdpowiedzUsuń
  11. I am extremely impressed with your writing
    skills and also with the layout on your blog. Is this a
    paid theme or did you customize it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it's rare to see a nice
    blog like this one nowadays.

    OdpowiedzUsuń
  12. First of all I want to say awesome blog! I had a quick question in which I'd like to ask if you don't mind.
    I was interested to find out how you center yourself and clear your mind before writing.
    I have had a hard time clearing my thoughts in getting my ideas out there.

    I truly do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15
    minutes are generally wasted just trying to figure out how to begin. Any suggestions or tips?
    Appreciate it!

    OdpowiedzUsuń
  13. I needed to thank you for this fantastic read!! I definitely enjoyed every little bit
    of it. I have you bookmarked to check out new things you
    post…

    OdpowiedzUsuń
  14. I constantly spent my half an hour to read this blog's posts daily along
    with a cup of coffee.

    OdpowiedzUsuń
  15. I am in fact grateful to the owner of this website who has shared this fantastic post at at this place.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey would you mind letting me know which web host you're working with?

    I've loaded your blog in 3 completely different
    browsers and I must say this blog loads a lot faster then most.
    Can you suggest a good hosting provider at a reasonable price?
    Many thanks, I appreciate it!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi there would you mind stating which blog platform you're working with?

    I'm going to start my own blog soon but I'm having a
    difficult time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm
    looking for something unique. P.S Apologies for being
    off-topic but I had to ask!

    OdpowiedzUsuń
  18. It is appropriate time to make some plans for the future and it is time to be happy.
    I've learn this publish and if I may I desire to suggest you few interesting issues or advice.
    Maybe you can write next articles relating to this article.

    I want to read even more issues about it!

    OdpowiedzUsuń
  19. Everyone loves what you guys are up too. This type of clever
    work and coverage! Keep up the good works guys I've added you guys to my blogroll.

    OdpowiedzUsuń
  20. Türkçe Kitabı Hızlı Kitap Siparişi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty