Akwarelowe pejzaże

Hejka, 

Dzisiejszą notkę piszę dla was z przyjemnością, ponieważ wreszcie przełamałam pierwsze lody i zaczęłam malować farbkami akwarelowymi! Technika ta już od dawna mnie interesowała, ale zawsze coś tam zaczynałam i nigdy nie kończyłam. Wreszcie jednak porządnie przysiadłam pełna mobilizacji do działania i udało się - powstało kilka akwarelek, a co najlepsze - cały czas powstają kolejne. 

Chociaż technika ta kojarzona jest głównie z pastelowymi i delikatnymi kolorami, to bardzo ją polubiłam i co więcej - chcę dalej rozwijać. Poniższe obrazki wykonałam przy użyciu akwarelek szkolnych Bambino, za które w tym miejscu chciałabym z ogromną radością podziękować producentowi. 

Rysunek: Pejzaż
Data powstania: 7 września 2018
Technika: farby akwarelowe Bambino
Format: A4

Rysunek: Chatka
Data powstania: 7 września 2018
Technika: farby akwarelowe Bambino
Format: A4

Rysunek: Wieża
Data powstania: 9 września 2018
Technika: farby akwarelowe Bambino
Format: A4

A wy lubicie malować farbkami akwarelowymi?  Serdecznie pozdrawiam!

Komentarze

  1. O kurczę, super ci wyszły te pejzaże, widać że masz do tych farb dryg:) Osobiście lubię malować akwarelami, ale rzadko to robię, gdyż wymaga to nieco większych przygotowań i czasu niż rysowanie kredkami. Z niecierpliwością czekam na więcej twoich prac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej urzekły mnie dwa - ten pierwszy i drugi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty