Puppy, fish, magnolia (colored pencils)

Witam, 

Kiedy chodziłam do szkoły podstawowej, w mojej klasie (ale pewnie i nie tylko) posiadanie tzn. "grubych kredek" było dosłownie hitem. Sama miałam edycję z uroczymi krówkami, ale niejednokrotnie do tej pory widziałam również wiele innych ciekawych wzorków jak chociażby samochodziki czy kucyki pony.

Kredki Bambino nadal mi towarzyszą. To właśnie nimi rysuję wraz z moim trzyletnim braciszkiem. W sumie dziwnym trafem, gdy Pawełek otwiera półkę z moimi przyborami, tylko te kredki go interesują. Przejdźmy jednak do rysunków. 

Rysunek: Piesek
Data powstania: 3 września 2018
Technika: kredki ołówkowe Bambino
Format: A4

Rysunek: Rybka
Data powstania: 2 września 2018
Technika: kredki ołówkowe Bambino
Format: A4


Rysunki łączy technika (kredki ołówkowe Bambino) oraz format A4. Jeśli zainteresowały was te przybory, to więcej rysunków możecie znaleźć w następujących notkach:

Komentarze

  1. Co to jednak znaczy talent plus umiejętności! Ja myślałam, że takimi kredkami nie da się nic sensownego narysować :))). Śliczne obrazki, moją uwagę zwróciła szczególnie rybka - dobór kolorów i sposób rysowania tła sprawiły, że wygląda bardzo realistycznie, faktycznie jak zanurzona w wodzie, a nie przyklejona do szyby akwariowej na zewnątrz, jak to czasem wygląda na rysunkach :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Wszystkim da się rysować - nawet patykiem na piasku.

      Usuń
  2. Great website. A lot of useful info here.
    I'm sending it to several buddies ans additionally sharing in delicious.
    And certainly, thanks to your effort!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam nie wyobrażam sobie życia bez psa.Tak samo mi się wydaję że nikt z moich znajomych też sobie nie wyobraża.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za psami (jestem typową kociarą i wolę koty), ale ten wyszedł ci uroczo! :) Rybka od razu skojarzyła mi się z Nemo, a kwiaty przywołały wspomnienia z wakacji :(

    P.S. Widać, że te Bambino na wykończeniu :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych Bambino na wykończeniu już nie używam, ponieważ traktuję je bardziej jako pamiątkę z dzieciństwa.

      Usuń
  5. Też uważam te kredki za jedne z lepszych "zwykłych" szkolnych kredek. Sama kupiłam kiedyś synowi te grube i chętnie z nich korzystał. Śliczne rysunki nimi wykonałaś, ale ta rybka jest przecudowna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja te kredki mam zamiar w przyszłości podarować bratu.

      Usuń
  6. I'm very happy to find this website. I need
    to to thank you for ones time due to this fantastic read!!
    I definitely savored every bit of it and i also have you book-marked to see new things
    on your blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze kredki ^^ świetnie rysunki wyszły <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful, what a blog it is! This web site
    provides helpful facts to us, keep it up.

    OdpowiedzUsuń
  9. Woah! I'm really loving the template/theme of this site.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's tough to get that "perfect balance"
    between superb usability and appearance. I must say
    that you've done a awesome job with this. Also, the blog loads super quick for me on Chrome.
    Superb Blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. Son Çıkan Türkçe Kitaplar Kitap Satan Mağazalar

    OdpowiedzUsuń
  11. En Satan Kitaplar 2015 Popüler Kitaplar

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty