Interior drawing (progresso coloredpencils)

Cześć, 

Siedząc w pociągu zazwyczaj śpię, a dziś w ramach wyjątku przyglądam się dobrze już znanym widokom. Podróż mija mi bardzo szybko, lecz chodzenie z ogromną teczką najpierw po dworcu, a potem po Poznaniu nie należy już do najprzyjemniejszych rzeczy. Początkowo myślałam że zaradzenie temu będzie możliwe, ale coś czuję, że pozostaje jedynie przyzwyczaić się do bycia ewenementem dla tle ogółu. Cóż... taki urok studiów artystycznych.

Poniższy rysunek prezentuje wnętrze. Pracę wykonanalam przy użyciu kredek Progresso firmy Koh-i-Noor na białej kartce formatu B3. 


Pozdrawiam

Komentarze

  1. Oj, coś kłamczuszysz, bo ciężko mi uwierzyć, że to kredki! ^ω^


    A tak na poważnie - jest GENIALNE!! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, też nie lubię tych kredek, dlatego w pierwszej kolejności ze zużywam.

      Usuń
  2. Piękny rysunek. Zawsze podziwiam dobrze oddaną perspektywę, bo wg mnie jest to bardzo trudne to zrobienia. Podziwiam i chylę czoło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wielbię firmę Koh i noor, tak te kredki to porażka. Poleciła mi je jakaś Pani w sklepie plastycznym, ale podejrzewam, że tylko dlatego, że jej nie schodziły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten ból chodzenia z teczka po mieście, szczególnie, że wtedy zawsze najbardziej wieje :D.
    Bardzo fajna kompozycja i dobrze oddana perspektywa w rysunku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yes! Finally someone writes about Pokercc.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty