Pastel penguins

Hej, 

Za oknem śnieżyca, a ja tym czasem przeglądam posty w wersji i patrzę, a tu pingwinki. Rysunek wykonałam pastelami suchymi, a dokładniej tylko sześcioma kolorami z całej palety: żółtym, czerwonym, czarnym, białym, niebieskim i granatowym. Praca jest raczej prosta i narysowałam ją bardzo dawno temu, bo w 2014 roku, kiedy miałam 16 lat. Obecnie mam prawie 21, więc po rysunkach widzę jak czas szybko leci i jakie robię postępy. A co u was? Widzicie u siebie jakieś zmiany na przestrzeni lat?


Rysunek: Pingwinki
Technika: ołówki (H4, B2, B4, B6, B9) 
Data powstania: 2014
Format: A3


Komentarze

  1. Wspaniała praca, niesamowicie klimatyczna i pełna miłości. Niesamowicie mi się podoba. :)

    U mnie też śnieżyca, którą bardzo lubię. :) Oczywiście, że widzę zmiany. Zobaczysz jeszcze większe. Jedną z najlepszych, jakie zauważyłam to większa świadomość samej siebie i ogółu. :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie w tej śnieżny dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, jakie słodziaki, śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak właśnie mi się wydawało, że skądś znam tą sympatyczną rodzinkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty