Poppies and flamingo (aquarell paintings)

Witajcie,

Powracam na dosłownie chwilkę z drobnymi akwarelkami wykonanymi farbami firmy St. Majewski. Są one bardzo dobrze na pigmentowane i z tego też powodu w ostatnim czasie zakupiłam drugi , bardzo podobny zestaw. Tym jednak razem akwarele nie są dla mnie, a  dla mojego małego braciszka, który właśnie dziś obchodzi swoje czwarte urodziny. 

Szczerze powiedziawszy - zarówno ja jak i siostra rysujemy, a więc nic dziwnego, że także i brat chwyta kredki. Za jakiś czas, gdy uzbieram kilka jego rysunków na pewno je tu wrzucę. Może będą to przypadkowe kreski i plamy, ale i tak uważam, że uśmiech na buźce dziecka jest najważniejszy.




Komentarze

  1. Bardzo piękne prace, cudownie dobrałaś kolory. <3 Wszystko, co najlepsze dla braciszka. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No co ja tu będę dużo mówić - śliczne prace jak zawsze zresztą. Początkowo myślałam, że ten flaming to pastelami robiony :O
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's really a cool and useful piece of info.

    I'm satisfied that you just shared this helpful information with us.
    Please stay us up to date like this. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty