Cubic still life (acrylic paintings)

Hej,

Nadszedł czas na drobną przerwę między robieniem projektu, a nauką na kolokwium z mechaniki. Jestem nieco zmęczona, ale w sumie jak na razie dość zadowolona z obrazów, które mam przyjemność w ostatnim czasie tu publikować. Powstały one w głównej mierze w pracowni na uczelni, gdzie czasami przychodziłam także między innymi ćwiczeniami, by trochę podłubać detale, a na koniec jako jedna z nielicznych osób zgarnęłam piąteczkę. Teraz pozostaje tylko zaprosić was serdecznie do oglądania!



Komentarze

  1. If some one desires expert view on the topic of blogging and site-building then i propose
    him/her to pay a visit this weblog, Keep up the fastidious job.

    OdpowiedzUsuń
  2. What's up friends, its impressive post concerning tutoringand entirely explained, keep it up all the time.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful, what a website it is! This blog presents valuable data to us, keep it up.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz wszedłem na ten blog i na pewno zostanę jeszcze na dłużej.Takie jest moje bardzo prywatne zdanie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty