Acrylic painting on canvas (greenery and old closter)

Cześć! 

Zaczęłam robić solidne porządki w moim pokoju, a zatem zajęłam się wykorzystywaniem wszelkiego rodzaju podobrazi/tektur oraz papierów, aby wprowadzić w swoje cztery kąty nieco oddechu. 

Tym razem rzuciłam się na podobrazie 60x80 cm i przy użyciu farb akrylowych namalowałam klasztor w otoczeniu zieleni i wody). Budynek usytuowany jest w mojej rodzinnej miejscowości.



Moim największym pomocnikiem okazuje się 5 letni brat, który z zapałem przygotowuje ze mną podmalówki. A wam jak mija luty? Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Piękny obraz! Fajnie, ze brat Ci pomaga, na pewno zachęci go to do pójścia w Twoje ślady i może będzie kolejny artysta w rodzinie :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty