Cherry, sunset (acrylic painting)

Hejka,

Zazwyczaj moje obrazy zdominowane są przez kolory, takie jak: zieleń, błękit, żółć oraz brąz. Natomiast pozostałe kolory używam w dużo mniejszym stopniu tylko po to, aby jakoś uzyskać upragniony odcień. Zatem bliżej przyglądając się moim zapasom farb, postanowiłam nieco wyrównać ich stan, wreszcie sięgając po róże, czerwienie i pomarańcze. Efektem robienia tych porządków jest krajobraz z wiśnią i zachodem słońca. 

Jest to dość wyjątkowy obrazek - nie tylko poprzez ciepłą i nietypową jak na moje preferencje kolorystykę, ale też kwadratowy kształt (45x45 cm). Poza tym za podkład po raz pierwszy posłużyła mi płyta.



Do pewnego momentu strasznie mi nie szło. Zazwyczaj mam tak, że albo podmalówka od razu mi się podoba, albo męczę ją nawet po 3 razy. Gdy przebrnęłam przez najgorsze, potem szło już dość sprawnie.


Mam nadzieję, że obrazek przypadł wam do gustu. Zmykam dalej malować! Papa :)

Komentarze

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty