#stayhome ♥ Spring, path - acrylic painting

Hej,

Dzisiaj o drugiej w nocy wreszcie posprzątałam swój pokój, umyłam pędzle i poszłam spać. Do drugiej - malowałam. Było mi szkoda kolejnego dnia na jakieś drobne poprawki, skoro do końca pozostało tak niewiele.

Obraz malowało mi się przyjemnie. Podmalówka wyszła delikatna. Jej kolor ani nie bajkowy, ani zbyt jaskrawy. Za to zieleń na pierwszym planie zrobiłam wyraźną, żywą.


Całość powstała na formacie 35x50 cm (B3) przy użyciu farb akrylowych na tekturze introligatorskiej. 


Najwięcej uwagi poświęciłam na płotek. Jego wykonanie było nieco trudniejsze, gdyż starałam się uzyskać efekt światła na jego fakturze. 



A wam jak mija czas? Robicie coś kreatywnego? Pozdrawiam

Komentarze

  1. No kurde...to były pierwsze słowa na widok tego cuda. Brawo kochana, jestem normalnie zachwycona. Obraz jest zachwycający, ma w sobie magię, której szukam. Stworzyłaś cudowną atmosferę.

    Wiesz, zaczęłam malować, nie umiem, ale to mnie relaksuje. Niech se powstaje takie sobie nieprofesjonalne coś, ale malowanie mnie cieszy. Jesteś jedną z osób, które mnie zainspirowały, także dziękuję. :) Ty masz talent ogromny, obraz jest absolutnie zachwycający, a magia się z niego wylewa. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! chciałam ostatnio coś namalować akrylami, ale brakuje mi kolorów...chyba zamówie w końcu te farby:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak piękny sen. Taką atmosferę stworzyłaś, aż mi się łza sturlała w do uśmiechu. Dziękuję za ten widok, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty