Still life, pencil drawing

Hej, 

Dziś wpadam dosłownie na minutkę, aby podzielić się z wami moim nowym ołówkowym rysunkiem martwej natury na formacie 50x70 cm. Powstał on maju tego roku. Kompozycję ułożyłam samodzielnie. Jest to typowe studium. Przedmioty dobierałam w taki sposób, aby przećwiczyć podstawowe materiały, tj. tkanina, szkło, wiklina, drewno oraz plastik. 




Centralnym elementem jest szkatułka, a obok niej mój ukochany młynek do kawy - przedmiot, który mega mi się spodobał i specjalnie podczas porządków w domu zakazałam go wyrzucać. 

Poniżej moje inne rysunki z młynkami. A wy macie jakieś ulubione przedmioty, które lubicie rysować? Pozdrawiam!


Komentarze

  1. Świetne rysunki! Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blog na pewno polecę mojemu przyjacielowi bo jego takie coś bardzo interesuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty