Lavenderfields

Cześć, Witam w połowie wakacji!

Co prawda moje są nieco dłuższe, bo rok akademicki zaczynam od października, ale w czasach obecnej pandemii nigdy nic nie wiadomo. Miejmy tylko nadzieję, że wszystko wreszcie wróci do normalności. 

Co tam u mnie? Obecnie przebywam i pracuję w Poznaniu. Załapałam się na pracę sezonową i jestem z niej zadowolona. Czasu na rysunek mam coraz mniej, za to okazjonalnie chwytam pędzle w ręce.


Obraz z polami lawendowymi malowało mi się okropnie. Tło przemalowywałam jakieś 3 razy, same kwiaty lawendy wymagały ode mnie dłuższego wysiedzenia. Za to jedyna rzecz, z której jestem dumna to trzeci plan, a wraz z nim kamyczki. 


Obraz wykonałam na formacie 50x70 na płycie pilśniowej przy użyciu farb akrylowych. Czas pracy to niestety (przez te wszystkie poprawki) ok. 3 tygodnie. 


A poniżej jedno z nielicznych zdjęć - ja i moje wypociny. Hehe, może komuś uda się zgadnąć ile mam lat? 



A wy jak spędzacie wakacje? Pozdrawiam!

Komentarze

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty