Budynek wysokościowy

Cześć, kochani!

Od początku października mam dość sporo na głowie i chociaż non stop coś rysuję nie mam nawet czasu, żeby zrobić porządne zdjęcia rysunkom/obrazom. 

Dziś - skoro wreszcie trochę więcej wolnego postanowiłam wziąć się za siebie i nieco nadrobić. Udało mi się porobić, a nawet obrobić zdjęcia rysunków, a teraz pozostało jedynie je tu wstawić.



Rysunek budynku wysokościowego powstał na formacie B2 przy pomocy ołówków. Pracę rysowało mi się niezwykle przyjemnie. Wprawdzie proces twórczy rozwlekł się na ponad 3 miesiące, ale było to spowodowane głównie ważniejszymi tematami, które miałam na głowie. 


Nowoczesne budynki rysuje mi się niezwykle przyjemnie - lubię ten temat i już niejednokrotnie przewijał się on na tym blogu, a już wkrótce będzie tego jeszcze więcej!


Serdecznie pozdrawiam!

Komentarze

  1. Śliczny budynek i okolica, podziwiam dbałość o symetrię i perspektywę:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty