Zawieszam bloga? + Moje ulubione blogi!

Hej,

Właśnie wyjeżdżam z Poznania w kierunku rodzinnych stron na długi weekend majowy. Powiem szczerze, że w teorii wygląda to pięknie (wolne, czas dla rodziny), a w praktyce cały czas będę siedzieć przed komputerem i klepać projekty na studia. 

Zbliża się koniec semestru, sesja, długo wyczekiwane wolne. Może będzie ciut więcej czasu na malowanie? Rysowanie? Nie mam pojęcia. Przyznam szczerze, że o wiele bardziej zależałoby mi na odpoczynku niż tworzeniu kolejnego zlecenia. Chciałabym iść na basen, pobiegać, spędzać aktywnie czas zwłaszcza, że niestety jestem uwięziona przed ekranem laptopa.

Na blogu jestem bardzo rzadko ze względu na brak czasu i miażdżącą ilość projektów na studiach. To, że jestem tu rzadko nie boli mnie tak bardzo jak fakt, że zaniedbałam odwiedzanie blogów, których jestem stałą czytelniczą. Niejednokrotnie miałam tak, że czytając późno w nocy notki nie miałam już sił, żeby napisać od siebie coś miłego, bo padałam jak muszka. 

W dzisiejszej notce postanowiłam wymienić 5 blogów/stron, których autorki niezwykle mocno cenię za zaangażowanie w działalność twórczą.

Czy bloga usuwam? Zawieszam? Nie. Notki mogą pojawiać się o wiele rzadziej, ale będą, bo cały czas rysuje/maluje coś nowego. Zazwyczaj jak się trochę tego uzbiera to dopiero wtedy skanuje/fotografuje i wrzucam tutaj.

Dziś podzieliłam się z wami dwoma obrazkami przedstawiającymi motyla i pawia. Oba powstały przy użyciu farb akrylowych na tekturze introligatorskiej. Który podoba wam się bardziej ?

Serdecznie pozdrawiam, Weronika

Komentarze

  1. Ogromnie dużo masz obowiązków, podziwiam cię, że dajesz rady ogarnąć to wszystko. Ogromnie mi miło, że lubisz mojego bloga, dziękuję że jesteś:) Życzę ci więcej czasu wolnego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. Powodzenia w życiu. Pozdrawiam. Justyna Jabłońska

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o pawia byłem pewien, że to zdjęcie, więc chyba paw udał się najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciał ,żeby ten blog bardzo się rozwijał. Wtedy było by bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj miałam trochę wolnego czasu i trafiłam na bardzo dobrą ofertę dobry wieszak na kurtki .Moim zdaniem z tej oferty codziennie korzysta bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, że miałam podobnie na studiach, więc rozumiem Ciebie dobrze. Powodzenia w dalszych projektach i odpoczynku, chociaż chyba już powoli się kończą wakacje dla studentów.Niektóre z tych blogów co przedstawiłaś też znam ;) A najbardziej to podoba mi się paw.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty