Jak ten czas szybko leci - portrety mojej siostry

Hejka,

Rodzeństwo to chyba najpiękniejszy prezent, jaki mogą podarować nam nasi rodzice. Moim przez 15 lat była jedynie młodsza siostra - Kinga. Choć jako małe dziewczynki biłyśmy się codziennie, a ja dostawałam po uszach, teraz za to świetnie się ze sobą dogadujemy: wymieniamy ciuchami (chodząc do dwóch różnych szkół ma się wrażenie, że garderoba jest podwójna), oglądamy wieczorami filmy, jeździmy na wycieczki, chodzimy na spacery, itd. Zainteresowania mamy skrajnie różne: ja - rysunek, matematyka, geografia; Kinga z kolei woli biologię, chemię i sport. Czasem ciężko jest znaleźć wspólny temat, jednak nauczyłyśmy się słuchać siebie nawzajem. To naprawdę cudowne, kiedy siostra jest nie tylko członkiem rodziny, ale i przyjaciółką.

Kinga to osóbka, która odpowiedzialna jest za robienie zdjęć moim rysunkom, zgrywanie ich na komputer, a nawet, co ma miejsce bardzo rzadko, pomaga mi także w tworzeniu notek. Pomimo, że tematyka mojego bloga niekoniecznie związana jest z modą i kulinariami, to jednak od czasu do czasu tu zagląda.

Przejdźmy do rysunków. Wstawiłam je w kolejności od najnowszego do najstarszego. Powstały w na przestrzeni paru lat i przedstawiają Kundzię w różnym wieku. Pokazują też jak zmieniły się moje umiejętności operowania przyborami. Miłego oglądania!

Kinga, lat 17

Rysunek: Kinga 
Data powstania: 19 sierpnia 2017
Format: A4
Papier: blok ecru

Kinia, lat 14

Rysunek: Kinia 
Data powstania: 30 sierpnia 2014 
Technika: kredki Polycolor, Mondeluz (firma Koh-I-Noor)
Format: A4 
Papier: kartka ze szkicownika

Kinia, lat 12-13

Rysunek: Kinia
Data powstania: 1 marca 2014
Technika: ołówki
Format: A4

Ps. O moim słodkim braciszku nie zapomniałam, gdzyż jego portrety możecie znaleźć tutaj. A tak poza tym, to może sami macie jakieś motywy, osoby, za które zabieracie się po kilka razy? Pozdrawiam -

Komentarze

  1. Bardzo ładne portrety i moim zdaniem wszystkie udane, po prostu masz talent! Fajnie, że masz takie dobre relacje z siostrą, to nie zawsze jest regułą. Kiedy siostra jest Twoją przyjaciółką, to jest prawdziwy dar od losu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielki progres ;) Ja też mam dobre relację z siostrą, nie trzeba się w domu nudzić.
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace! Najbardziej podoba mi się siedemnasto i czternastoletnia Kinga. Są naprawdę genialne!!!
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja z kolei rzadko portretuje rodzinę, a jeśli już to z jakiejś konkretnej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie portretowałam jeszcze swoich sióstr, ale to dlatego, że wolę rysować wyimaginowanych ludzi w formie fantastycznej (typu elfy, nimfy itp.). Rysunki śliczne, widać progres :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tak mieć siostrę, z którą jest się mocno związanym ^w^
    Wszystkie prace są ładne, ale trzeba przyznać, że poczyniłaś ogromny postęp :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku.. Jakie piękne :)))
    Zapraszam do mnie: https://wojasdrawing.blogspot.com/2017/08/portret-markerami.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam zasadę, że nie portretuję nikogo znajomego, na wszelki wypadek, gdyby coś poszło nie tak xd.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze chciałam mieć starszą siostrę, ale to raczej mało realne :o
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  10. Puedo probar cada uno separadamente.. Tengo 75 años.

    OdpowiedzUsuń
  11. 17 letnia Kinga wygląda naprawdę fantastycznie. Widać, że Twoje umiejętności są teraz na wyższym poziomie-super! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Piękne prace:) Masz ogromny talent
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.pinczerminiaturowy.blogspot.com (miło mi będzie jak zostawisz komentarz ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. What a data of un-ambiguity and preserveness of
    valuable know-how on the topic of unpredicted feelings.

    OdpowiedzUsuń
  14. Heya i am for the first time here. I came across this board
    and I in finding It truly helpful & it helped me out much.

    I'm hoping to present something back and help others such as you aided me.

    OdpowiedzUsuń
  15. Exceolent pieces. Keep wrikting such kind of info on your page.
    Im really impressed by it.
    Hey there, You've performed a fantastic job. I willl definitely digg it and personally recommend to my friends.
    I am confident they will be benefited from this website.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Obraźliwe, anonimowe komentarze nie będą akceptowane.

Popularne posty